sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Serkut ja pikkuserkut

Moi!
Kun tuli kattoon bloggeria niin mä järkytyin.
Koska... Mulla on kahdeksan lukijaa O.o
Kiitos tosi paljo teille kaikille :3!
Sitte ku mulla on 10 lukijaa niin teen varmaan juhliksen :)

Mutta siis... Olin tänään taas Miljan kans kuvaamas:)
Ja voin sanoa että kädet jääty x)

Mutta siis pieni kt ja kuvia:)

Ensi kt: 

"Pikkuserkut...+ serkut"

Puhuu
*tekee*
Huutaa
Ajattelee

L: Lotta/minä
J: Juliet
V:Vivian
M:Milja
 J: *Kävelee*
 J: Hmm.. Tuol on hyvä paikka!
 L:...Ootko ihan varma?
J: Epäileksä mua?! O.o
L: E-en :`)
 J: Öh... Autatkos?
L: Juu:)
J: Eikö meillä oo enenmpää eväitä?
 L: Ei :D
J: Hmph... Ens kerralla mä pakkaan.:)
 J: Täälä on tylsää yksin...
L: Hei! Mäki oon täälä!
J: Sua ei lssketa:)
 J: Hetko?
 J: Vivian?
 J: Vivian!
L: Milja!
J: *Nousee*
J: *Lähtee juoksemaan* 
 J&V: *Halaa*
 .... Halaa edelleen....

15 minuuttia myöhemmin, kun tytöt oli keränny puolukoita:3
 J:*maistaa puolukkaa* Hyi yäk... tää on pahaa!
 ...
 V: He... Mitäs me noille lopuille tehään?
 J: Jätit voi syödä ne ;3
 J: Eikö niin jätit?
 M: Joo... köh
 L: Juliet meidän pitäs mennä nyt...
J: Okei :( No moikka Vivian! Ja Milja
----------------------------------------------------

No mitäs piditte?
 Siinä mun mahtava seura :`)
Ja köh Siinä minä ;D


Noh postaan sit ke tai to ku lähen huomen Tampereelle:)

Eipä mul muuta ku kommentoikaa:)

♥: Lotta ja Juliet

3 kommenttia: