sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Kuvia ja mun eka "kt"

Moi! 

Olin tänään mun serkun/Miljan kans kuvaamas Viviania ja Juliettia... Ja vähä toisiamme :`D
Laitan videon... Jos se nyt toimis ja anteeks niillä jokka ei pidä nightcoresta, mut se nyt vaan sattu tuloon miälen ni laitoin sen :)


Nauttikaa jos pystytte :)

Jos ette pysty kuunnella: https://www.youtube.com/watch?v=x9WpVoAC3tk

 Vivian/Melissa


Pikkuserkut:3



Tää ei suostunu kääntään tätä D:



 ♥







Milja asettelee Vivianin käsiä ^^




 Milja x)

Ja seura oli... Kuva sanoo enemmän kun tuhat sanaa.

Joo tos ei ollu puoliakaan kuvista mut säästän ne pahanpäivän varalle :)


Ja kiitos Milja ihanasta seurasta:3
Ja mul ei oo tullu postausta hetken kun on ollu niiiin paljo kaikkee... Ku Eerika oli meillä yötä sit oltiin kaupois ja sit ilta meni dataillen ja ettien isnpiraatiota siihen draamikseen... Joo joo kyllä se joskus tuloo :`)

Ja sit viel ihan mininen kt...



J: Juliet
M: Minä

*tekee*
puhuu
Huutaa
ajattelee

-Nyt ymmärrän mihin mun rahat katoo-

 J: Hmm.. Jätin lompakko :3
 J: Muhahaa... Mitäs jätti sen näkyville.
 *Avaa*
J:Hnggg miks tää on näin tiukka!
 J: Kas näin.
 J:Ooh...
J: Muhahaaa!
 M: Juliet! Mis sä oot?
J: Jätti ei saa nähä mua tän rahan kans!
 M: Täälhän sä oot! Öö... Juliet mitä sä teet?
J: En mitään erikoista mikä kiinnostais sua :)
M: Hmm... Okei:) No mä nyt meen mut oo kiltisti.
J: Ainahan mä :)
 J: Vihdoinki se lähti :)
 *kävelee*
(Huono laatu)
J:Muhahaaaa!Jätti on niin pahaa aavistamaton :}

Noin. No mitäs piditte? :`D

Kommentteja?

♥= Lotta & Juliet


8 kommenttia:

  1. Kiva kt x)
    Toi musiikki ei toimi :o

    VastaaPoista
  2. Aww.. ilo oli ihan mun puolella :3

    VastaaPoista
  3. Tulin vaan ilmoittamaan että mun blogin osoite muuttui se on nyt

    Justalittlepullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun ilmoitit! Olin just äsken melkeen vedet silmissä "ei se oo voinu poistaa sen blogia!"

      Poista