sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Miksi järkevää otsikkoa on niin vaikea keksiä?

Moi!
En voi laittaa tänään kuvia koska yksinkertaisesti sää on nyt niin synkkä että siitä ei tule mitään.
Joko huomasitte blogin uuden ulkoasun? Mitä miletä olette?

Tuo on vain väliaikainen kunne sJulietin obitsu saapuu niin saan tehtyä paremman. :)

Mulla on niin huono omatunto ku ette saa kuvia;___;

Ajattelin että voisin tehdä parannuksen ja lopettaa näitten turhien asioiden postauksen? Et postaisin vaan sillon ku on oikeesti asiaa. Mitäs mieltä ootte? 

Mut mun on nyt pakko keskii jotain järkevää... öm öm... Mitä toivotte joululahjaksi?
Joo tiedän vähä aikasta mutta en malta odottaa joulua! ♥
Kertokaa siis kommenteissa mitä toivotte?☺
♥♠♣♦ Joo köh.  
Ite toivon varmaan uuden nuken :) Koska musta ois kiva jo saada Annabelle... Käykää lukees Julietin historia ni tiedätte paremmin :)

Oisko teillä mitään malliehdotuksia? Sen pitäs löytyy Pullipstylestä, Mollamaniasta tai Plasticpopista:)

Luultavasti ostaisin sille ruskeen tai vaalenpunaisen peruukin ja chipeistä en vielä tiedä. 

Oon paljastanu jo vähä liikaa täs postaukses.. Mut ei se mitään :)  Teillä on oikeus tietää mun mietteistä >:)

Mut nyt moikka! Ja kiitos jos jaksoit lukea turhan postauksen. Ja kommentoikaa?:3

♥:Lotta & Juliet

3 kommenttia:

  1. Toivon lahjaksi pullip koren ja kamera mutta laitan myöhemmin ehdotuksii sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti nuo molemmat teille päätyy jouluna:3

      Poista
  2. Mä toivon pullip Wilhelminan ja järkkärin.

    VastaaPoista