torstai 16. lokakuuta 2014

Kustomointia ja kaikkee jännää ;)

MOI!
Mä postaan nyt vaan pikasesti, koska lähen pia elokuviin... Mut siis oltiin siel Tampereella ja käytiin siel jossain helvetinkolus(?) Joo älkää kysykö mulla on huono muisti.
Ja syy miks mulla on sieltä tosi vähä kuvia on se että kädet yksinkertasesti jäty heti ku otti hanskat pois :( Jeee! Joulu lähenee!!!  Mutta siis kuviin:

 Tollanen kaunis juttu tuli ekana vastaan :D
 Mun jalat... 6/5
 Älä kysy.
Juliet:3


Sitte hotellista pari kuvaa...


-------------------------------------------------

Sitten alko kustomointi, eli minä ja mun sisko kustomoitiin Juliet. Nyt saa lyödä päätä seinään jos siltä tuntuu.

Joo eli köh mun sisko teki vähä liikaa ripsiä... :p

Kuvia:



Eli sil on nyt pisamia punasemmat huulet ja ripsiä sisko "muokkas" sit kulmia tummennettiin.
Ite oon ihan semi tyytyvääne :)

No eipä mulla oikeestaan nyt muuta... Paitsi voin paljastaa että oon alkanu suunnitella tarinaa, ja se on aika hyväs mallis;)

♥:Lotta & Juliet

Kommentoikaa

6 kommenttia:

  1. Kaunis Juliet!

    ♥: Silja

    VastaaPoista
  2. Millä kustomoitte julietin tai siis mitä käytitte kustomin tekemiseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vesivärikyniä ja kuivapastelleja. Sit lakkaamiseen ihan harraste liikkeestä lakka mitä ei oo asetonia eikä oo öljy pohjane:) Tampereen harraste liikkeestä kannattaa käydä kattomassa koska siel ne osas ainakin meitä neuvoa hyvin:) ja sitte huulten glossaamiseen vesipohjane... (se sano kyl sen nimen mutta mul on vaa nii surkee muisti)

      Poista