torstai 19. maaliskuuta 2015

OLEN ELOSSA TAAAS♥

Joo... Heipun vaan kaikille... 

Tässä kauhistelin jo pari päivää sitten että en ole postannut yli kuukauteen!:o anteeeeeks! Anteeeks tosi paljo kaikille!♥
Tässä muutama tekosyy miksi en ole postannut:
Ensiksi olin viikon postaamata ja ajattelin että postaan sitten perjantaina... No postasinko? En...
Sitten seuraava viikko oli hiihtoloma ja Silja, Martta ja Milja tuli meille♥ (kiitos oli hauskaa:3) Eli en ehtinyt...
Sitten olin viikon räkätaudissa ja kuumeessa ja äh... Niin... sitten kun menin kouluun niin koulu tempaisi mukaan koska koulussa oli elokuva prosessi :D Ja sitten lauantaina olin miitissä sjoella:)

Ja nyt ollaan tässä... Isoin syy on se että en ole ollut viikkoon koneella koska olen ollut laiska kiireinen.

Katsoin sitten onko mitään postattavaa ja postaamattomia juttuja löytyi: 
3kl shootteja hups...
juhlis (2osa)
Miitti kuvat
Siljan, Martan ja Miljan kans otetut kuvat...
Vastaukset♥

Mitä mä noista postaan seuraavaksi?:)
Pättätkää te! 
Tähän postaukseen ei tuu nyt muuta... Mutta tän ideana oli kertoa että oon hengissä!

Peruukki tilanne: Livvyllä on sen vanha ja Julietilla on sitten joku aivan muu ;) Lisää kuvia ensi postauksessa

Heij heijj!♥

3 kommenttia:

  1. Toinen osa juhliksesta nwn. Sen jälkee ku Silja ja Martta oli täälä ja sit siin samas shootit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sit vastaukset ja sen jälkee miitti postaus :3

      Poista
  2. Juhliksen 2 osa, sen jäkeen miitti kuvat ja shootit :3?

    VastaaPoista