lauantai 13. joulukuuta 2014

Et voi olla kommentoimatta! ;)

Hellurei kaikki blogin ihanat lukijat:3!
Monessa blogissa on joulukalenteri... Mutta multa se nyt vaan vähä jäi... Ajattelin et tekisin mutta en sitte tehnykkään :'D Antakaa anteeks!
Mutta laittakaas kommentteihin mitä haluaisitte postauksiin joulukalenterin "korvikkeena"?
Ja aamulla ku kattoin onko tullu uusia postauksia tai mitään niin mä järkytyin (positiivisesti)
Koska teitä on jo 15!♥

Ja pakkohan mun on saada järjestettyä juhlis ku en ees joulukalenteria saanu aikaan ;__;
Mitä te halusitte juhlikseen?
 Kaikki ideat on enemmän ku tervetulleita!

Huomasitteko jo muuten että ulkoasu on muuttunut?
Se on vaan väliaikainen... Mutta koittakaa nyt sietää tota ees 2 viikkoa...



Mulle tuli semmonen tunne että haluisin oikee kunnolla panostaa johonki... Joten mikä vois olla sen parempaa ku musa shootti mihin panostan oikee kunnolla?
(Ehdotelkaa niitä kappaleitakin kommenteissa!)



Tässä postauksessa ei oo kuvia... koska oon niin laiska enkä jaksa siirtää niitä kuvia koneele... 

Mutta voipi olla että postaan enemmin ku luulettekaan :D


Ai niin melkein unohtu... Joulun jälkeen on tulossa "draamis". Tai miten sen nyt ottaa... kt kumminki :D


Aivan ihanaa joulun odotusta kaikille!♥
Eihän jouluun oo enää ku vähä reilu viikko :3


Kiitos jos luit ja kommentoit ^.^


♥: Lotta

3 kommenttia:

  1. http://m.youtube.com/watch?v=EYXi-jA-8Q8 Tää kappale :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm... Tuosta voisi saada ihanh hyvän :3 Kiitos♥

      Poista
  2. https://m.youtube.com/watch?v=-XUJZf_fuhQ

    Tää:33 T:Eerika (oon tabletilla ni en kirjautunu bloggeriin)

    VastaaPoista