sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Blogiin kauppa?

Moi!
Eli luin täs illalla kommentteja ja pari on kysyny voisinko tehä niille semmosen pipon... Mä mietiskelin ja tulin siihen tulokseen että.. Voisin tehä tänne blogiin kaupan mis myisin kaikkee nukkekokosta mm. Vaatteita ja ruokia :)
sit voisin tehä tänne kaikkee tommosta mitä te haluaisitte.
Eli laittakaa kommenteihin mitä haluaisitte tänne ja mitä mieltä oisitte siitä kaupasta tänne? :)

Ite mä vaan en hirveesti tykkää jos joudun pyytää muilta rahaa :/ Siksi sinne vois tulla ns. halvat hinnat :'D
Koska 0-5euroa... Okei mun mielestä 5 euroa on tosi paljo... Tai niinku voin ostaa vitosella muilta ihan hyvin jotain, mutta ite en tykkää myydä mitään ite tekemää niin "kallilla" koska mä vaan tykkään tehä niitä ja ois kivaa saada tehä teille jotain :) Ja ois kivaa tutustua uusiin ihmisiin jotka nukkeilee :D Oon saanu jo aivan ihania ystäviä: Siljan ja Martan :3 ♥
Love u:3


Kiitos jos luit ja kommentoit :)
Meen nyt kuvaamaan Eerikan kans. Joo kirjotin tekstin nopiaa koska Eerika oottaa :)

8 kommenttia: